Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2016

Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για όσους χάρηκαν με τη χαρά μου!!! Η Σάμος παίρνει τη θέση που της αξίζει..

Δεν μπορώ να περιγράψω τη χαρά μου μετά τη χθεσινή ανάρτηση στον τοίχο μου στο facebook, σχετικά με την επιλογή μου ως εισηγητής της μουσικοχορευτικής παράδοσης της Σάμου, σε μεγάλη διοργάνωση στο Μόντρεαλ του Καναδά.


Πολύ σύντομα θα σας παρουσιάσω περισσότερα στοιχεία αυτής της διοργάνωσης και της σημαντικότητας της συμμετοχής των χορών της Σάμου σε μια τόσο αξιόλογη και μεγάλη διοργάνωση στον Καναδά.

Με αυτό το πρώτο μου μήνυμα θα ήθελα μέσα από την καρδιά μου να ευχαριστήσω όλους εσάς, που με μηνύματα σας στον τοίχο μου αλλά και στο inbox εκφράζετε τη συμπάθεια σας και την αγάπη σας στο πρόσωπο μου.

Νοιώθω ιδιαίτερη τιμή και χαρά που ο τόπος μας, το νησί μας θα έχει μια τόσο σημαντική συμμετοχή στο μακρινό Μόντρεαλ, που παρεμπίπτοντος ζουν πολλοί Σαμιώτες.


Η δική σας αγάπη με στέλνει σε αυτή τη διοργάνωση και σας είμαι ευγνώμων για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που δείχνετε στο πρόσωπο μου. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.