Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2016

Οφείλω ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ σε όλους εσάς που μας δείξατε την αγάπη σας με τα χειροκροτήματα και τα ΜΠΡΑΒΟ σας, σήμερα στην παρέλαση που κάναμε για την ένωση της Σάμου με την Ελλάδα!!! Ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου χορευτές και χορεύτριες που ακολουθούν τα βήματα μου..

Δεν έχω λόγια να περιγράψω πόσο περήφανος είμαι για όλους εσάς που στηρίζετε το έργο μας στον πολιτισμό και την παράδοση.

Είμαι περήφανος για τους χορευτές και τις χορεύτριες από τον Πολιτιστικό Σύλλογο Χώρας-Ποτοκακίου «Η ΕΙΡΗΝΗ» και τον Πολιτιστικό Σύλλογο Μύλων «Ίμβρασσος» που σήμερα έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό τόσο στην παρέλαση όσο και στην απόδοση των Σαμιώτικων χορών στη συνέχεια.


Σήμερα κατά τη διάρκεια της παρέλασης που πραγματοποιήθηκε στην παραλιακή λεωφόρο στην πόλη της Σάμου, για την επέτειο της Ένωσης της Σάμου με την Ελλάδα, ήταν τόσα πολλά τα ΜΠΡΆΒΟ και τα χειροκροτήματα σας, που πραγματικά μας συγκινήσατε όλους.

Θερμά συγχαρητήρια και σε όσους άλλους παρέλασαν σήμερα με σχολεία, συλλόγους, φορείς και στρατό, καθώς και σε όσους συμμετείχαν στους παραδοσιακούς χορούς στη συνέχεια.


Και του χρόνου με υγεία..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.