Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2015

(Νέα στήλη) Αφιέρωμα: Αρκιοί – Ένα πρωτότυπο καλωσόρισμα στους Αρκιούς

Με το θέμα αυτό, θα εγκαινιάσουμε μια νέα στήλη του ιστολόγιου μου (makissamos blog), στην οποία θα σας παρουσιάζω αφιερώματα σε εικόνες και γεγονότα που μου με εντυπωσίασαν, όταν τα συνάντησα.

Φέτος το καλοκαίρι η επίσκεψη μου στο μικρό νησί των Αρκιών, επιφύλασσε σε εμένα και την παρέα μου μια υπέροχη πρωτότυπη έκπληξη.

Στο μικρό λιμανάκι του νησιού, έχουν τοποθετηθεί μικρά ομοιώματα καραβιών (τράτες, καταμαράν, γκαζάδικα κ.α.), φτιαγμένα από τους κατοίκους των Αρκιών.


Με απίστευτη δεξιοτεχνία και μεράκι έχουν κατασκευαστεί όλα αυτά τα πλοιάρια και το θέαμα εντυπωσιάζει τους επισκέπτες, δίνοντας το μήνυμα πως σε ένα τόσο μικρό και ακριτικό νησί, οι άνθρωποι που ζουν εκεί με ένα σωρό δυσκολίες, δεν σταματούν να δημιουργούν και να εκπλήσσουν!!

Ένα μεγάλο μπράβο λοιπόν στους εμπνευστές και κατασκευαστές για αυτή την πρωτότυπη ιδέα που μπορεί να γίνει παράδειγμα προς μίμηση.

Ευκαιρία να ανοίξτε κάποιοι τα μάτια σας και δείτε ποιος είναι ο πολιτισμός γύρω σας!!!

Μπράβο στους Αρκιούς, μπράβο και χίλια μπράβο!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.