Κυριακή 21 Ιανουαρίου 2018

Κάτι γίνεται εκεί στην Αμερική και τον Καναδά!!! Μεγάλη επισκεψιμότητα του makissamos blog από τους φίλους μας στην μακρινή ήπειρο

Εδώ και πολλούς μήνες βλέποντας τα στατιστικά στοιχεία του ιστολογίου μου παρατηρώ μεγάλη επισκεψιμότητα στα άρθρα του μπλοκ μου από ανθρώπους που ζουν στην Αμερική, τον Καναδά, μέχρι και την Αλάσκα, φίλοι τόσο δικοί μου όσο της Σάμου και της Ελλάδας μας. 
Υ.Γ. Με το σκούρο χρώμα μπορείτε να δείτε τα εδάφη επισκεψιμότητας

Εγώ δεν έχω παρά να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου όλους αυτούς τους ανθρώπους που ζουν εκεί μακριά αλλά η καρδιά τους είναι στην Ελλάδα μας.

Φυσικά δεν πρέπει να ξεχάσω και τους αναγνώστες σε Αυστραλία, Ευρώπη, Ασία αλλά και όλη την Ελλάδα.

Το 2018 σας ετοιμάζω μία σειρά από άρθρα με καινούργια θεματολογία, εκτός των χορών και της εκπαίδευσης, που σίγουρα θα σας καταπλήξουν.

Καλή χρονιά σε όλους και σας ευχαριστώ από καρδιάς.


Φιλικά

Μάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.